perjantai 21. joulukuuta 2012

Maailmanloppu :)

 

Hei taas, ihmiset :D

 
Eli siis mulla piti olla tälle päivälle pitkä musashootti, mutta ku latasin niitä kuvia eilen kaks tuntia ja sitte onnistuin mokaamaan siinä, ei enää oikee huvittanu ;/ Mutta postaan sen vielä joskus :)
Älkää muuten ihmetelkö miks puhun "teistä" koko ajan, vaikka höpöttelen täällä varmaan siihen oikeeseen maailmaloppuun asti yksikseni.
Tilasin Nickille obitsun ja peruukin sunnuntaina, enkä jaksa oottaa et ne tulee ^^ Ja sitten vielä ulkoasusta, se ei tuu jäämään tollaseks joten ei pelkoa :D
Tässä postauksessa on siis mun tyhmyyden takia vaan lyhyt, juoneton ja tylsä kuvatarina, pahoittelen :( Mutta kukaan ei varmaan jaksa lukea mun löpinöitä eli mennään siihen kt;seen.
 
 
 
 
 
 
 Nicki katsoo telkkarista jotain keskusteluohjelmaa, jossa puhutaan maailmalopusta vitsillä.





 
Nicki kuitenkin ottaa sen tosissaan...
 
 
 
 

 
 Nicki: Hui! Tuleeko tänne maailmanloppu? Tänään? D:







Nicki: Kamalaa!




 
Nicki: Minulla oli vielä niin paljon juttujakin tehtävänä, nyt en ikinä voi matkustaa aikakoneella :(
 
 




 
Nicki: No, nyt täytyy ryhdistäytyä. On aika kehittää suunnitelma!




 
Nicki: *Nousee seisomaan*





 
Nicki: Minulla taitaa olla vain yksi ratkaisu.
 
 
 
 
 "Minun on muutettava Marsiin."
 
 
 
 
 Nicki: Olen jopa kuullut, että siellä on hyvää juustoa!
 
 
 
 
 Nicki: Vai oliko juusto sittenkin Plutossa? Tai kuussa?
 
 
 
 
Nicki: No, hällä väliä.
 
 
 

Onpas suunnitelmani tosiaan nerokas! ^^
 
 
 

 
 Nicki: Nyt kun kaikki on mietitty loppuun, voinkin ottaa torkut.
 
 
 
 
 Nicki: Mutta... HETKINEN!
 
 
 

Nicki: Miten saan joululahjani, jos olen Marsissa? Tietääkö pukki, että asun siellä? D:
 
 
 

 
 Nicki: Noh, voinhan matkallani avaruuteen piipahtaa Korvatunturilla antamassa joulupukille henkilökohtaisen kirjeen.



 
 Nicki: Toivottavasti kukaan muu ei lähde Marsiin. En pidä ruuhkista.




Siinä se sitten oli :)
Kuten sanoin, toi oli vähän tyhmä ja sillee. Ja tossa Nickin luonne menee ehkä VÄHÄN yli, mutta nyt ainaki kaikki tietää millanen se on.
 
Hyvää maailmanloppua kaikille... ja noh, kai sitä jouluakin vois juhlia :)
 
Kommentteja? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti