perjantai 18. tammikuuta 2013

She's here!!

 
Vaikka otsikosta voi päätellä oleellisen, kerron sen nyt uudetaan: Toinen nukkeni tuli kolme päivää sitten! Oisin kirjottanu siitä tänne jo paaaljon aijemmin mutta kuvat ei jotenki suostunu lataamaan -.- Mutta siis, nukke itse asiassa saapui jo sinä aamuna kotiinkuljetuksena, mutta mun piti lähtee kouluun :( Sillon iltapäivällä kuitenki avasin sen <3 Mun löpinät tuskin kiinnostaa ketään, joten mennään kuviin.


 
 
Boksi :D Kuva on tahallaan ylivalottunu.

 

 
 
 
Ignooratkaa mun heijastus... -.-

 
 
Tästä kuvasta paljastuukin kaunis kuvausvälineeni :D Älkää huoliko, aijon kyllä hankkia kameran!

 
 
Taas toi typerä heijastus :(

 

 
 
 
Aika "hyvässä" kunnossa tuli, toi vartalon ympärillä ollu muovi oli irronnu ja yks avain oli boksin pohjalla -.- Ei niin paha, mutta tyhmää silti :(

 
 
Noi kengät <3

 
 

 
 
Hiuksia paremmin~

 
 

 

 
 
 
Asento feilaa :D

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
Mun tytöt vierekkäin :)

 
 

 

 
 

 
 
 

 
 

 

 
 
 
Mukana tullu kama :) Tietty unohin tosta sen kaulakorujutun ja pienemmän rusettipinnin :( Noi jutut on kuitenki kivan käytännöllisii, ja PUSSIPIKKARIT :D

 
 
 Nicki ja Irina toistensa stockeilla.

 
Anteeksi liialliset kuvat D:
Kuten edellisestä jutusta voi päätellä, oon antanu Merlini nimeks Irina :) (Itse asiassa päätin sen jo ennen ku tilasin, mut..) No joka tapauksessa, oon nyt tehny tyttöselle nukkeprofiilin, käykää kurkkaamasa kohta :)
Tässä nyt myös Irinan saapumistarina, anteeks jo etukäteen kaikki sekavuus ja tylsyys ja huono laatu.
 

KT- New Start

puhuu
kuiskaa
ajattelee
huutaa
*tekee/tapahtuu*

 

Irina: Taas pitäisi aloittaa se kaikki alusta.

 

Irina: Mitä jos en pysty enää? Se on väärin...

 

Irina: *huokaisee* ...Mutta silti ainoa oikea ratkaisu.

 

Irina: *hengittää syvään ja koputtaa*

 

Nicki: Hei! Minä olen Nicki, sinä olet varmaan-

 

 


 

Irina: *ottaa askeleen taaksepäin* Mitä, ei voi olla, tuon ei edes pitäisi olla mahdollista...

 

Nicki: M-mitä äsken tapahtui?

 

Irina: Öh... minusta tuntuu, että olen tullut väärää paikkaan, anteeksi häiriö.

 

Nicki: Oletko Irina?
Irina: Olen...

 

Nicki: Sitten olet oikeassa osoitteessa. Käy peremmälle!

 

Irina: Sinulla on kaunis koti.
Nicki: Kiitos.

 

Nicki: On parempikin että tykkäät, jouduthan kämppiksenäni kestämään tätä joka päivä.

 

Nicki: Muuten...

 

Nicki: ...Sinä näytät aika laihalta, syötkö tarpeeksi?

 

Irina: M-mitä?

 

Nicki: Hihih, eipä mitään...

 

Nicki: Sinulla on myös tosi pehmeät hiukset!
Irina: O_O

 

Nicki: No, nyt voin näyttää sinulle huoneesi.

 
 
Irina: S-selvä...
 
 

Nicki: Tässä tämä. Ei kovin ihmeellinen, ajattelin että saisit sisustaa sen itse.

 

Irina: Tämä on juuri sopiva.

 

Nicki: Ai niin, jätin kotiavaimet pöydälle. Moikka!
Irina: Hei hei.



~

Kuten sanoin, sekava, tylsä, huonolaatuinen. Tästä kummiskin alko nyt mun daamatarina, alottelen tätä nyt hiljakseen ja joka kuvatarinaan ei varmaan ees tuu mitään juoneen liittyvää. Ja sekavuus tulee selviämään myöhemmin, odottakaa vaan c: Kt;n nimi oli sitte jostain taivaasta :D
Huomasitte muuten varmaan että kuvatarinassa kuvat oli isompia ku avauskuvissa, kumpi on teijän mielestä parempi? Kommentoida saa sit muutenki :)
Ei mulla sitte muuta, nähdään! ^_^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti