sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Queen of roses

Anteeksi :c
En oo postannu melkeen kahteen viikkoon. Miksi? En tiiä oikein itekkään. Oon venyttäny postaamista koko ajan vaan pidemmälle, ja sitte onki yhtäkkiä yli viikko menny, oon menossa laivalle ja siihen liittyviä kiireitä tulee eteen. Nyt tää postaus on vaa tällänen pikanen ihan vaan kertoakseni, että elossa ollaan.
Tosiaan, olin laivalla ke-pe, ja sieltä otin vähän kuvia. Mulla oli uusi suosikkini Aqua mukana, mutta siitä ei tullu oikeen mitään. Suosittelen skippaamaan nää ekat kuvat, jos ei epänukkekuvat (xd) kiinnosta.


 








 



 
Tossa noi. Nyt olis luvassa lyhyt Irina- shootti. Noi punaset jutut on sitte (ylisuuria) ruusun terälehtiä jos joku ei tajunnut.















Jotkut on ehkä huomannutkin että Irinan kuvaaminen ei oikeen innosta mua. Vaikka se sai just uuden peruukin, en oo kuvannu sitä kuvatarinoiden ulkopuolella ja ärsyttää ku katon sitä :D Siispä tilasin Irinalle taas uuden peruukin ja silmät. Tiiän, että se just sai ton edellisen, mutta se ei sovi sille yhtään. Päätin nyt vihdoin luopua ajatuksesta punasista kiharoista, ja nyt muutos tulee olemaan vähän radikaalimpi myös chippien kohalla. Mutta näätte sitten. Coolcatista tilasin muutakin kamaa, kuten Aquallekin chipit sun muuta.
Pyydän myös anteeks sitä että kommentteihin vastaaminen on jäänyt vähän vähemmälle (=kokonaan pois) D: Tässä koitan oikeesti parantaa. Seuraava postaus tulee mahollisimman pian, ja se sisältää kuvatarinaa ja toivottavasti musashootin. Ainiin, ja tuhannet kiitokset vielä 40 lukijalle. Ootte kingejä! :D

12 kommenttia:

  1. Irina ja Aqua on niin ihania! :3<3 Ootan innolla minkälainen Irinan uus peruukki ja chipit on ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :3 Ja musta tuntuu et kaikki järkyttyy ainaki peruukkivalinnasta :D

      Poista
  2. Haluutko käyä vastaamassa mun gosuviestii ;3 ja ihanat shootit ^^ tuskin maltan oottaa ees uutta peruukkia c;<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, näin kyllä sen mutten tiiä miksen vastannu :P ja kiitos <3

      Poista
  3. iiiihanaa Aqua<3 ja Irina... aahhh<33<3<3 niin kaunisss♥

    VastaaPoista
  4. Olisitpa ollu serenadella samaa aikaa ku mä.

    VastaaPoista
  5. Sinut on haastettu! http://japsilax3.blogspot.fi/2013/05/heipa-hei-haaste.html?m=1

    VastaaPoista
  6. ÄÄ mä en kestä Irina on niin ihana ;) Toi punane peruukki sopii ihan täydellisesti ja muutenkin tosi hienoja kuvia.:D liityin sun blogiin haluisitko liityy mun?

    Dollworldx.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irina kiittää. :3 ja niin minäkin :) ja kyl toi punanen peruukki ihan kiva on mutta jotenki en tykkää siitä :D jaja kiitos liittymisestä, liityin sun, ihana blogi <3

      Poista